Kontakt

Recepcjonista

Podstawowe informacje

CV i list motywacyjny

Zadania:

Zapewnienie sprawnej obsługi Gościa począwszy od przyjęcia rezerwacji skończywszy na wyjeździe Gościa z Hotelu. Budowanie pozytywnych relacji z Gościem, poprzez zbieranie informacji odnośnie jego potrzeb oraz dołożenie wszelkich starań, aby zostały one zaspokojone na najwyższym poziomie.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku Recepcjonista minimum 2 lata,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane: turystyka i rekreacja, socjologia, administracja, ekonomia,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i ukraińskiego
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office i systemu hotelowego,
  • nienaganna prezencja i rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • wysoka motywacja do pracy oraz duże zaangażowanie w powierzane zadania,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność budowania dobrych relacji w zespole,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy w godzinach nocnych.
Newsletter

tel.: +48 532 400 100, hotel: +48 16 62 36 000

37-550, Radymno, ul. Słowackiego 36.

Znajdziesz nas na fb twit yt

создание сайтов